לאן שהמבט הולך... 👀
אני כל כך אוהב לרכב על אופניים.
למדתי מהרכיבה משהו חשוב לחיים וצילמתי סרטון קצר:
לאן שהעיניים מסתכלות - לשם כל הגוף מתכוונן.
וזה נכון לא רק באופניים, אלא גם בחיים שלנו, ובעין שבה אנחנו בוחרים להסתכל על המציאות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה